domingo, 9 de dezembro de 2012

Pantanoso

Existem aqueles que captam o atual ou mesmo o vir a ser da sociedade. Vivo anacronicamente. Antevejo uma realidade fora desse mundo, o não-humano. Os velhos vícios enfadam-me. Divirto-me ao servir, o que há para dizer? Os prazeres do mundo já são não-prazeres. Cresço no amor e perco-me no mundano. O que há para dizer? Não sirvo para a diversão.Tenho sono. Tenho fome. Fome de profundezas. Fome de boas maneiras. Fome de cordialidade. Janto podridão. O que há para dizer? Onde jaz o sentido? Não pertenço ainda – alço voos. Pouso no pântano, fétido e enervante.
.
.
“I am not a woman. I am not a man. I am not human. I am not a creature of your government, but I am you. We share the same hopes. We share the same dreams. We share the same potential. The same future. I am everything you love about yourself and everthing that you hate. You created me. I was born this way. I have landed here tonight on GOAT, your Government Owned Alien Territory in space. I've come here for one purpuse to extract as much information, inspiration, criativity, art, music, fashion and love as much as possible from you. I came in preparation to invade Earth. When I'm finished, some of you will stand by me forever, but some of you, I know, may betray me” - Lady Gaga Monologue in Born This Way Ball Tour

Nenhum comentário: